Je voelt als een oude bekende of toch niet?
Je voelt vertrouwd, bekend, vrolijk en fijn maar ook nieuw en onbegrensd………….ja zelf een beetje spannend. Onwennig.
Het voelt alsof ik je al heel lang ken, ik kan je nu met andere ogen bekijken.
Wat ben je mooi, vol vuur, kleurrijk en vol detail. En ook gewoon en misschien wel een beetje saai. Wat mooi dat ik met verschillende brillen op naar je kan kijken.
Ik dacht dat ik je al een beetje kende, je bent steeds anders. Veel grootser dan ik dacht en zo veel.
Ik voel het enthousiasme in mezelf opborrelen. Waar moet ik beginnen?
Ik zweef door je heen over je heen, eruit en er weer in. Het voelt heerlijk, luchtig, onwerkelijk en fijn.
Bewegen is het woord in al zijn facetten. Lichamelijk, Inspiratie, inspireren, creëren, bewegen met elkaar.
Wat zeg je 2021?
Ga staan, beweeg, bekijk de wereld met nieuwe ogen. Haal de waas voor je ogen weg en kijk, zie, doe, probeer dingen uit. Voel…..past het bij mij of niet? Wil dit? Nu of later……?
En geniet van het proces. Het is niet zwart- wit maar alle kleuren van de regenboog. Beweeg tussen dimensies en verbind.
Je mag er helemaal voor gaan. Geniet, voel en wees jezelf. Geniet er eerst zelf van en ontdek en probeer. Maak nieuwe kleuren, smaken en patronen. Leef! Er is overvloed, overvloed om je heen en in zelf.